faq
Wpisz swój adres email jeżeli chcesz być informowany o nowych promocjach:
E-mail:
Wybierz operatora
ERA - Tak Tak
Orange - Orange Go/Pop
Plus Gsm - Simplus
Heyah
Sami Swoi
Play

Pytania i odpowiedzi

Jakie konta telefoniczne można doładować w serwisie Doładowania bezpośrednie?

Serwis Doładowania bezpośrednie umożliwia doładowanie każdego konta telefonu na kartę, działającego w polskiej sieci telefonii komórkowej (Tak Tak, Heyah, Orange Go, Simplus i Sami Swoi).

Na jaką kwotę można doładować konto?

Konto można doładować na każdą kwotę, jaką umożliwia dany operator sieci telefonii komórkowej:
Tak Tak od 10 do 500 zł,
Heyah od 20 do 500 zł,
POP w kwotach: 5, 25, 50, 100, 150 zł,
Simplus od 10 do 150 zł,
Sami Swoi od 10 do 160 zł.

Czy zawsze będę miał możliwość skorzystania z płatności przez banki internetowe?

Aby doładować swoje konto, musisz posiadać konto w banku internetowym. Niestety, niektóre banki nie udostępniają funkcji natychmiastowych przelewów internetowych przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Dlatego też, gdy nie ma możliwości dokonania przelewu natychmiastowego, dany bank jest niedostępny przy wyborze płatności.

Terminarz dostępu do banków obsługiwanych przez serwis Przelewy24:

Bank pon.-piątek sobota niedziela
Banki czynne non-stop:
całą dobę całą dobę całą dobę
całą dobę całą dobę całą dobę
całą dobę całą dobę całą dobę
całą dobę całą dobę całą dobę
całą dobę całą dobę całą dobę
całą dobę całą dobę całą dobę
Banki czynne codziennie:
5:00-22:00 5:00-22:00 5:00-22:00
7:00-19:00 7:00-14:00 7:00-23:00
Banki czynne w dni robocze i sobotę:
8:00-18:00 8:00-12:00 -
8:00-18:00 8:00-12:00 -
Banki czynne non-stop w dni robocze:
całą dobę - -
Banki czynne w dni robocze:
8:00-20:00 - -
8:00-18:00 - -
8:00-18:00 - -
8:00-16:00 - -
8:00-16:00 - -

Czy możliwe jest otrzymanie faktury za dokonane doładowanie, a jeśli tak to co zrobić żeby ją otrzymać?

Tak, za doładowanie dokonane w serwisie Doładowania bezpośrednie można otrzymać fakturę. Wystarczy wypełnić dane niezbędne do wystawienia faktury oraz podać numer referencyjny dokonanej transakcji, na stronie znajdującej się pod adresem http://www.doladowania.pl/faktury.php. Faktura zostanie wysłana pocztą na podany adres.

Jak dowiem się o numerze referencyjnym transakcji?

Numer referencyjny transakcji zostanie wyświetlony na ekranie, po dokonaniu doładowania, jak również wysłany na podany wcześniej adres e-mail lub numer telefonu.

Co zrobić jeśli doładowanie nie zostanie zrealizowane?

Jeśli podczas korzystania z serwisu dokonałeś wpłaty, a nie otrzymałeś doładowania, itp. należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta INTERTELE SA.

Jak długo trwa zrealizowanie doładowania?

Doładowanie realizowane jest natychmiastowo po otrzymaniu zapłaty za transakcję.

W jaki sposób zapłacić za doładowanie?

Zapłata jest realizowana przy pomocy serwisu Przelewy24. Możliwe formy płatności to przelewy elektroniczne z konta Użytkownika na konto podane w serwisie ?Doładowania bezpośrednie? (możliwość dostępna dla właścicieli rachunków bankowych w banku realizującym usługi przelewów przez internet ? obsługiwane banki: Inteligo, mBank, Bank Zachodni, WBK, Bank BPH, Bank ING, KredytBank, InvestBank, Lukas Bank, Bank PKO S.A., Bank BGŻ, Bank Millenium, PKO BP, MultiBank, CitiBank, Bank Ochrony Œrodowiska, Deutsche Bank Polska).